::HARI INI & MASA DEPAN::

::HARI INI & MASA DEPAN::

Monday, January 24, 2011

Ringkas

Ini update ringkas.

I'Allah, saya akan terbang ke Labuan lusa(Rabu) untuk menghadiri tapisan peringkat terakhir sebuah syarikat yang akan berlangsung selama dua hari(Khamis dan Jumaat). 

Oleh sebab demand tiket yang tinggi, saya hanya boleh pulang ke Semenanjung pada hari Sabtu. Sampai LCCT tengahari, bertolak balik ke KB pukul enam lebih. Huhu. Lamanya nak kena tunggu sorang-sorang kat KLIA.

Harap kawan-kawan dapat doakan yang terbaik untuk saya. Amin. Doakan saya selamat pergi dan pulang juga. Semoga keadaan di sana terkawal. Allahummayassir..wala tuassir..

Sedikit gementar sebab tak tahu siapa saingan kat sana. Rasa macam nak masok rancangan survival pun ada. First time travel seorang dan ke Malaysia Timur terus! Pergi KL sorang pun tak pernah. Tapi...


SAYA YAKIN SAYA BOLEH SURVIVE!

Kawan-kawan doakan saya ye!Mana tahu rezeki saya ada kat sini.Tak pergi,rugi pulak rasa. Apa-apa pun kita cuba dulu. Kalau tak ada rezeki pun, take it as pengalaman yang sangat MANIS! ^_^

3 comments:

  1. selamat. selamat. dan selamat.

    ReplyDelete
  2. farah:baek..i'll give the best of me!I'Allah..tq dear!! ^_^
    taiko:amin..selamat2! ^_^

    ReplyDelete